POLITYKA OPINII
Sprzedawca, czyli LuminAI sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (00-867) przy al. Jana Pawła II 27, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców KRS prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem 0001181417, NIP: 5273170086, REGON: 541990191, kapitał zakładowy 100 000,00 zł, publikuje wyłącznie prawdziwe opinie, otrzymane od rzeczywistych klientów i klientek.
Poniżej przeczytasz w jaki sposób Sprzedawca zbiera, weryfikuje oraz publikuje opinie dotyczących własnych produktów lub usług, którymi dzieli się:
- w domenie www.luminai.pl i jej podstronach,
- w ramach prowadzenia kont w mediach społecznościowych,
- w wizytówce Google,na stronach landingowych,
- w wiadomościach wysyłanych w ramach prowadzonego przez Sprzedawcę newslettera.
Sprzedawca zbiera opinie w taki sposób, że zwraca się indywidualnie do klientów lub osób korzystających z jego produktów z prośbą o nieodpłatne i nienagradzane jakąkolwiek korzyścią przekazanie ich własnej opinii dotyczącej współpracy.
Sprzedawca prosi o opinię po zakończeniu procesu sprzedażowego, usługowego lub po pobraniu lead magnetu oferowanego w ramach prowadzonego newslettera.
Wykorzystuje do tego adresy e-mail klienta, w ramach, których Sprzedawca prowadził z nimi komunikację usługową lub sprzedażową. To powoduje pewność, że opinia pochodzi od rzeczywistego klienta i/lub osoby, która korzystała z usług Sprzedawcy i jest należycie zweryfikowana.
Sprzedawca nie korzysta z opinii sponsorowanych, pozyskiwanych nierzetelnie od niezweryfikowanych osób, niebędących klientami.
Sprzedawca ma prawo do decydowania o opublikowaniu danej opinii uzyskanej w powyższy sposób.
W przypadku powzięcia informacji lub podejrzenia o nierzetelności, fałszywości lub braku wiarygodności opinii możesz przesłać skargę na adres e-mail: kontakt@luminai.pl Skarga rozpatrywana jest w terminie 14 dni.
Niniejsza polityka obowiązuje od dnia 1.10.2025
Poniżej przeczytasz w jaki sposób Sprzedawca zbiera, weryfikuje oraz publikuje opinie dotyczących własnych produktów lub usług, którymi dzieli się:
- w domenie www.luminai.pl i jej podstronach,
- w ramach prowadzenia kont w mediach społecznościowych,
- w wizytówce Google,na stronach landingowych,
- w wiadomościach wysyłanych w ramach prowadzonego przez Sprzedawcę newslettera.
Sprzedawca zbiera opinie w taki sposób, że zwraca się indywidualnie do klientów lub osób korzystających z jego produktów z prośbą o nieodpłatne i nienagradzane jakąkolwiek korzyścią przekazanie ich własnej opinii dotyczącej współpracy.
Sprzedawca prosi o opinię po zakończeniu procesu sprzedażowego, usługowego lub po pobraniu lead magnetu oferowanego w ramach prowadzonego newslettera.
Wykorzystuje do tego adresy e-mail klienta, w ramach, których Sprzedawca prowadził z nimi komunikację usługową lub sprzedażową. To powoduje pewność, że opinia pochodzi od rzeczywistego klienta i/lub osoby, która korzystała z usług Sprzedawcy i jest należycie zweryfikowana.
Sprzedawca nie korzysta z opinii sponsorowanych, pozyskiwanych nierzetelnie od niezweryfikowanych osób, niebędących klientami.
Sprzedawca ma prawo do decydowania o opublikowaniu danej opinii uzyskanej w powyższy sposób.
W przypadku powzięcia informacji lub podejrzenia o nierzetelności, fałszywości lub braku wiarygodności opinii możesz przesłać skargę na adres e-mail: kontakt@luminai.pl Skarga rozpatrywana jest w terminie 14 dni.
Niniejsza polityka obowiązuje od dnia 1.10.2025
LuminAI sp. z o.o.