Manager Analityki z ponad 10-letnim globalnym doświadczeniem w sektorach lotniczym i technologicznym, od 8 lat związany z Google, gdzie pełni rolę kluczowego lidera odpowiedzialnego za strategiczne wdrażanie i akcelerację rozwiązań Artificial Intelligence w obszarze analityki marketingowej. Jego międzynarodowa kariera, ugruntowana edukacją w Szkocji i Hong Kongu, obejmuje doświadczenie zawodowe zdobyte w Londynie i Dublinie, a obecnie koncentruje się w Warszawie na transformacji Business Intelligence, analityce wydarzeń marketingowych oraz strategii biznesowej, z powodzeniem łącząc przywództwo strategiczne i głęboką analitykę danych z dążeniem do optymalizacji procesów, co potwierdza tytuł Executive MBA (Akademia Leona Koźmińskiego), wykształcenie z zakresu Business Consulting and Operations Research (University of Strathclyde) oraz certyfikaty Project Management Professional (PMP) i Google Cloud Digital Leader. Kluczowe Obszary Ekspertyzy:
💡Wdrażanie Sztucznej Inteligencji (AI) i Analityka Transformacyjna
Jako Google Analytics Manager, Błażej jest kluczowym liderem odpowiedzialnym za akcelerację i wdrażanie rozwiązań AI w zespole EMEA Ads Marketing Analytics & Audience Development. Prowadzi transformację procesów Audience Development, przechodząc w trakcie z ręcznego budowania list do inteligentnego, samoobsługowego agenta AI, który precyzyjnie segmentuje i punktuje odbiorców. Współtworzy projekty AI mające na celu automatyzację raportowania oraz opracowanie modeli dot. segmentacji klientów.
🚀 Strategiczne Planowanie i Zarządzanie Zasobami
W swojej poprzedniej roli w Google Cloud, Błażej odpowiadał za analizy i strategiczne planowanie. Ustanowił rygorystyczne i skalowalne modele do długoterminowego planowania zdolności dla wsparcia Google Cloud, co przyczyniło się do zwiększenia efektywności i wykorzystania zasobów w ponad 800-osobowym zespole inżynierów. Przed Google, w British Airways, wykorzystywał modele z obszaru uczenia maszynowego w celu wspierania strategicznych decyzji, m.in. przy wyborze konfiguracji samolotów, wdrożeniu klasy biznes na lotach wewnątrz UK oraz zapobiegając stratom finansowym spowodowanymi próbami wyłudzenia danych.
