Przez ponad dekadę pracowała w biznesie i sektorze non-profit jako menedżerka ds. PR i marketingu w organizacjach z obszaru technologii, edukacji, retail i FMCG, współtworząc strategie komunikacji. Publikuje w mediach poświęconych technologii i innowacjom, koncentrując się na roli kreatywności i nowych technologii w kształtowaniu przyszłości komunikacji i rozwoju organizacji.
Wierzy, że przyszłość wdrażania sztucznej inteligencji wymaga interdyscyplinarnego języka — łączącego naukę, biznes i sztukę. Jej praca koncentruje się na pokazywaniu, w jaki sposób Art Thinking i ArtTech mogą stymulować kreatywność oraz wspierać organizacje w tworzeniu innowacji w sposób bardziej humanistyczny i zrównoważony.
Działając na styku technologii, sztuki i społeczeństwa, stara się budować mosty między analityką a intuicją, między danymi a wyobraźnią. W jej ujęciu AI to nie tylko narzędzie automatyzacji, lecz także katalizator nowych sposobów myślenia — obszar, w którym spotykają się nauka, technologia i sztuka, tworząc przestrzeń dla prawdziwej innowacji.
